Social

Δευτέρα 10 Νοεμβρίου 2014

Βιβλία για μικρά και μεγάλα παιδιά




  Έχω αρχίσει να γράφω 10 φορές και έχω σβήσει ό,τι έχω γράψει άλλες τόσες, αλλά κάπως πρέπει να αρχίσω! Ούσα αγχωμένη, καθώς η ανάρτηση αυτή είναι η πρώτη του πρώτου μου ιστιολογίου, προσπαθώ να βρω κάτι πρωτότυπο και ενδιαφέρον να αρχίσω αλλά λέω να μπω κατευθείαν στο θέμα για να μην σας κουράσω! Πρώτα όμως να επισημάνω ότι το ''A world of my own'' δημιουργήθηκε από την αγάπη μου για το διάβασμα, τα βιβλία και το γράψιμο, συνεπώς οι περισσότερες αναρτήσεις μου θα αναφέρονται σε κάτι από τα παραπάνω. Ελπίζω να απολαύσετε την περιπλάνηση σας στην σελίδα μου, όσο απολαμβάνω εγώ την δημιουργία και παρουσία της!
  Δευτέρα σήμερα και τα περισσότερα μαγαζιά κλειστά το απόγευμα, έτσι η επιθυμία για χάζεμα στις βιτρίνες με οδήγησε στο The Mall, όπου αφού επισκέφθηκα τα περισσότερα καταστήματα ένδυσης χωρίς να υποκύψω στον πειρασμό των προσφορών (ένιωσα για λίγο περήφανη), αποφάσισα να κατευνθώ προς το Public. Μεγάλο λάθος για κάποιον που αγαπάει τα βιβλία και δεν θέλει να ξοδέψει χρήματα! Στην ευθεία της εισόδου υπήρχαν τέσσερις πάγκοι με τον τίτλο ''Book bazaar'' που με προ(σ)καλούσαν να τους επισκεφθώ. ''Ας ρίξω μια ματιά'' σκέφτηκα. Πέντε λεπτά αργότερα βρίσκομαι στο ταμείο να πληρώνω όχι ένα, αλλά δύο  βιβλία.

  Το πρώτο μου απόκτημα σήμερα λοιπόν είναι το ''Βιβλίο των χαμένων πραγμάτων'' του John Connolly, εκδόσεις BELL. Για το συγκεκριμένο βιβλίο έχω ακούσει και διαβάσει θετικά σχόλια, και μάλιστα χθες, και το είχα στα προσεχώς για αγορά. Όταν δε γυρνάω να δώ τιμή και βλέπω 1,99 δεν το πολυσκέφτηκα.

                                

  Το δεύτερο απόκτημά μου απευθύνεται σε αναγνωστικό κοινό 10 χρόνια νεότερο από εμένα, αλλά όταν είδα πόσο όμορφο και προσεγμένο εσωτερικά και εξωτερικά ήταν (και σαν λάτρης του φανταστικού), δεν μπόρεσα να αντισταθώ. Ο τίτλος ''Γοργόνες'' του Άρι Μπερκ, από τις εκδόσεις Μεταίχμιο και η τιμή του μόλις 3,30!


  Άλλα δύο βιβλία λοιπόν προστέθηκαν σήμερα στη βιβλιοθήκη μου, καθώς και στη λίστα με τα ''προσεχώς για διάβασμα''. Για εντυπώσεις, μείνετε συντονισμένοι!!

2 σχόλια:

  1. Δεν ήξερα ότι το Βιβλίο των Χαμένων Πραγμάτων υπήρχε στα ελληνικά! Μ' αρέσει πάρα πολύ αυτό το βιβλίο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ελπίζω να είναι τόσο ωραίο όσο έχω ακούσει! Έρχεται σύντομα η σειρά του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή