Social

Δευτέρα 15 Δεκεμβρίου 2014

Νέες αφίξεις


  Τις τελευταίες μέρες είχα αρκετές καινούριες αφίξεις στα ράφια της βιβλιοθήκης μου. Μερικές από αυτές θα σας παρουσιάσω σήμερα, με χριστουγεννιάτικο φόντο λόγω των ημερών!

  Ένα βιβλίο που είχα συναντήσει πολλές φορές στα βιβλιοπωλεία και μου θύμιζε αρκετά τον "Μελαγχολικό θάνατο του Στρειδάκη", είναι το "Μικρά ανατριχιαστικά νανουρίσματα" της Madame M, εκδόσεις Οξύ, σειρά ΚΟΛΑΣΗ. Πρόκειται για ένα μικρό βιβλιαράκι με μια συλλογή "τρομακτικών" ποιημάτων -τα οποία από τον τίτλο καταλαβαίνεις ότι προορίζονται για νανουρίσματα- , με πολύ γλυκιά εικονογράφηση. Δεν έχω προλάβει ακόμα να το διαβάσω αλλά από ένα ξεφύλλισμα που του έριξα φαίνεται πολύ ωραίο!






    Σε μία από τις περιπλανήσεις μου ανακάλυψα ένα αρκετά δυσεύρετο και υπέροχο βιβλίο, το "Από την χώρα της φαντασίας" των Walt Disney Studios, εκδόσεις Νίκας. Εκδόθηκε το 1967 και περιέχει 11 ιστορίες της Disney, με αρκετό κείμενο και μαγική εικονογράφηση!









  Για το τέλος άφησα μια απρόσμενη άφιξη που συμπληρώνει την συλλογή μου! "Ο Χάρι Πότερ και οι κλήροι του Θανάτου" της J. K. Rowling, εκδόσεις Ψυχογιός, ήρθε με το εξαντλημένο πια -εξού και ο χαρακτηρισμός "απρόσμενη"- εξώφυλλο ενηλίκων, και πήρε τη θέση του δίπλα στα υπόλοιπα μαγικά βιβλία με τις περιπέτειές του!






Υ.Γ. Στόλισα ένα μικρούτσικο, χριστουγεννιάτικο δεντράκι για να φέρω λίγη από τη ζεστασιά των Χριστουγέννων και στο δωμάτιό μου!


Υ.Γ.2 Μόλις τελείωσα το "Βιβλίο των χαμένων πραγμάτων" και μου άρεσε πάρα πολύ! Είναι ένα μαγικό, σκοτεινό, μοναδικό παραμύθι το οποίο δεν βαρέθηκα στιγμή!

2 σχόλια:

  1. Τέλεια βιβλία τα σημερινά!!! Τα δύο πρώτα τα θέλω ΤΩΡΑ, γίνεται? Πού πήγες και το ανακάλυψες αυτό το Disney??? Για το Χάρι Πότερ γνωστό το κόλλημα... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τα μικρά ανατριχιαστικά νανουρίσματα τα έχει το public, από το site στο χρεώνει μόνο 4 ευρώ! Το "Από την χώρα της Φαντασίας" το βρήκα σε φιλοζωικό bazaar! Το είχα δει παλιότερα σε site παλαιοβιβλιοπωλείου αλλά έκανε 20-25 ευρώ. Τώρα που το ψάχνω online δεν το βρίσκω καθόλου! Ήμουν στο κατάλληλο μέρος, την κτάλληλη στιγμή μάλλον! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή