Social

Τετάρτη 3 Δεκεμβρίου 2014

Wingardium Leviosa

  Καθώς το μπλογκ μετράει ήδη τρείς εβδομάδες ύπαρξης, επιβάλλεται ένα αφιέρωμα στα βιβλία φαινόμενο που μάγεψαν μικρούς αλλά και μεγάλους. Αναφέρομαι φυσικά στα βιβλία του Harry Potter, της J. K. Rowling

  O Harry Potter μπήκε στη ζωή μου το 1999, όταν ήμουν μαθήτρια της τρίτης δημοτικού. Βρισκόμουν με την μητέρα μου στην δανειστική βιβλιοθήκη, όταν το μάτι μου έπεσε στο πολύχρωμο εξώφυλλο του ''Ο Χάρι Πότερ και η Φιλοσοφική Λίθος", το οποίο βρισκόταν στο τμήμα ενηλίκων. Το πήρα σπίτι και από εκείνη την ημέρα μέχρι και σήμερα, περιμένω την κουκουβάγια με το γράμμα από το Χόγκουαρτς! Το βιβλίο με ρούφηξε μέσα στον μαγικό κόσμο που με τόση μαεστρία έπλασε η Rowling και δεν επανήλθα στην πραγματικότητα ποτέ ξανά! Τα καλοκαίρια στο εξοχικό, σταματούσα το διάβασμα με το ζόρι για να φάω, ενώ η γιαγιά μου φώναζε "δεν είναι κατάσταση αυτή!". Οτιδήποτε είχε σχέση με τον μικρό μάγο φάνταζε στα μάτια μου θησαυρός: αυτοκόλλητα, φιγούρες, παιχνίδια για τον υπολογιστή, σελιδοδείκτες... Είχα γίνει και μέλος στο Χάρι Πότερ fan club των εκδόσεων Ψυχογιός.
  Δεν νομίζω ότι χρειάζεται να πω κάτι παραπάνω για τα βιβλία. Σε περίπτωση που κάποιος δεν τα έχει διαβάσει, τα συνιστώ ανεπιφύλακτα! Δεν χρειάζεται να γράψω περί τίνος πρόκειται, θα σας κερδίσουν από την πρώτη σελίδα, του πρώτου βιβλίου.
  Παρακάτω σας παραθέτω την προσωπική μου Χαριποτερίστικη συλλογή!

  Τα βιβλία της σειράς, όλα εκτός από το τελευταίο, το οποίο είχα δανειστεί και δυστυχώς δεν έχω αγοράσει μέχρι τώρα. Επίσης το "Ο Χάρι Πότερ και το Τάγμα του Φοίνικα" είναι στην αγγλική έκδοση, καθώς δεν μπορούσα να περιμένω μέχρι να μεταφραστεί και το πήρα περίπου 3 μήνες νωρίτερα! Μαζί με τα βιβλία ποζάρουν το μενταγιόν με τους κλήρους του θανάτου και το ραβδί μου, που βρήκα τυχαία σε μια εκδρομή στο βουνό!



    Το "Οι ιστορίες του Μπιντλ του Βάρδου" περιλαμβάνει 5 παραμύθια γραμμένα από την Rowling, μαζί με την ιστορία των τριών αδερφών που αναφέρεται και στο βιβλίο " Ο Χάρι Πότερ και οι κλήροι του θανάτου". Τα παραμύθια ακολουθούνται από σχόλια του Άλμπους Ντάμπλντορ.




  Το ημερολόγιο είναι εμπνευσμένο από το "Ο Χάρι Πότερ και η κάμαρα με τα μυστικά". Είναι σαν καινούριο γιατί λυπόμουν να το χαλάσω γράφοντας κάτι μέσα!


    Κι ένα παιχνίδι φαντασίας και στρατηγικής με κάρτες, με θέμα τον μικρό μάγο!

  Η (μάλλον) Σουηδική έκδοση του "Ο Χάρι Πότερ και ο Ημίαιμος Πρίγκηψ" που βρήκα τυχαία σε ένα περίπτερο της Ακαδημίας, και ήταν τόσο όμορφη και προσεγμένη που δεν μπόρεσα να μην την αγοράσω, παρόλο που δεν καταλαβαίνω λέξη!



 
Στη συνέχεια...
 το ραβδί μου, το μενταγιόν με τους κλήρους του θανάτου και ένας συλλεκτικός σελιδοδείκτης!


  Το "Ποιος κρύβεται πίσω από τον Χάρι Πότερ" του Μαρκ Σαπίρο, εκδόσεις Ψυχογιός, είναι η βιογραφία της J. K. Rowling, ενώ το "Ναι ή όχι στο Χάρι Πότερ;" του Ιωάννου Κ. Μηλώνη είναι αγορά της ...γιαγιάς μου!

  Τέλος, το πιο πολύτιμό μου απόκτημα, τα αυτόγραφα των πρωταγωνιστών της ταινίας που μου ήρθαν ταχυδρομικώς, μετά από ένα γράμμα που έστειλα όταν ήμουν 11 χρονών, στην τηλεοπτική Ερμιόνη Γκρέιντζερ (Emma Watson)!! Αυτό που μου έκανε εντύπωση πέρα από την απάντηση της, ήταν και ότι όντως διαβάζουν τα γράμματα καθώς είχα ζητήσει αυτόγραφο/φωτογραφία και των τριών ηθοποιών, και όχι μόνο της Emma Watson.

Υ.Γ. Οι ταινίες είναι επίσης υπέροχες! Τις έχω στην λίστα μου με τις Χριστoυγεννιάτικες για έναν και μόνο λόγο... για το πόσο τέλειο δείχνει το Χόγκουαρτς τα Χριστούγεννα!



7 σχόλια:

  1. Ουάου!! Εντυπωσιακο αφιέρωμα! Είσαι λοιπόν περίπου στην ηλικία της αδερφής μου, που έπαθε το ίδιο πατατράκ με σένα όταν είδε και διάβασε το πρώτο Χάρι Πότερ, και έκτοτε ντυνόταν Ερμιόνη για κανα χρόνο (ακόμα και στο σχολείο). Βέβαια δεν φτάσαμε να έχουμε και σουηδική έκδοση! Κερδίζεις λοιπόν τον τίτλο της φαν με το σπαθί σου -ή μάλλον με το ραβδί σου. Φυσικά να πω ότι κι εγώ είχα πάθει την πλάκα μου με τα Χάρι Πότερ παρόλο που (ούσα κανα οχτάρι χρόνια μεγαλύτερη) δεν είχα ραβδί και τα συναφή. Πάντως θα συμφωνήσω, ιδιαίτερα οι πρώτες ταινίες είναι τέλειες για τα Χριστούγεννα και το Χόγκουαρτς δείχνει τέλειο χριστουγεννιάτικο. Τις αγαπώ όλες τις ταινίες, όπως και τα βιβλία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ :) Θα αρκεστώ στις ταινίες και τα βιβλία για αυτά τα Χριστούγεννα, μπορεί μέχρι τα επόμενα να έχει έρθει επιτέλους το πολυπόθητο γράμμα!

      Διαγραφή
  2. Χαίρομαι που δεν είμαι ο μόνος που περιμένει ακόμα το γράμμα του! :) Λατρεύω τη συλλογή σου και μου αρέσει πάρα πολύ η εικονογράφηση στη μάλλον Σουηδική σου έκδοση!Νομίζω πως τα λόγια είναι περιττά γι'αυτόν τον κόσμο..Όλη αυτή η αναμονή για τα βιβλία και τις ταινίες,η αγωνία,η χαρά,η λύπη για την ολοκλήρωση του έπους,οι συλλογές..

    Υ.Γ.:όλες οι γιαγιάδες είναι ίδιες.-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ!! Δεν πρέπει να χάνουμε την πίστη μας, μπορεί από Σεπτέμβρη να κοιμόμαστε σε κάποιον κοιτώνα! ;)

      Υ.Γ. : Ισχύει!

      Διαγραφή
  3. χευυ...ειναι ολα υπεροχα <3 τελειο ποστ <3 που εστειλες μηνυμα στην εμα ? <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. το μεταγιον που το βρηκες θελω να αγορασω και γω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. το μεταγιον που το βρηκες θελω να αγορασω και γω

    ΑπάντησηΔιαγραφή