Social

Πέμπτη 22 Ιανουαρίου 2015

Χειμερινές αφίξεις


   Είχα πει στον εαυτό μου ότι δεν θα αγόραζα άλλο βιβλίο τον Ιανουάριο αλλά δεν κατάφερα να με ξεγελάσω!  Πήγαινα κι εγώ γυρεύοντας βέβαια γιατί κάνοντας βόλτα στο Μοναστηράκι, άρχισα συνειδητά να κατηφορίζω προς Θησείο και μπήκα στο πρώτο παλαιοβιβλιοπωλείο που βρήκα! Χαζεύοντας βρήκα το "Μέλμοθ, ο περιπλανώμενος", του Τσαρλς Ματσουριν, από τις εκδόσεις Ερατώ, το οποίο δεν έχει καμία σχέση σε όγκο με την αντίστοιχη έκδοσή του από τις εκδόσεις Gutenberg (127 σελιδες versus 956). Επειδή όμως πάντα ήμουν περίεργη να πάρω μια γεύση από Μέλμοθ, κι έκανε 3 ευρώ, το τσέπωσα. Ο βιβλιοπώλης μου το πλάσαρε σαν σπάνιο (ενώ τώρα βλέπω ότι στην πρωτοπορία υπάρχει με 6,39) και μόλις του έδωσα τα 3 ευρώ ξαφνιάστηκε κι ξανακοίταξε την τιμή, νομίζοντας ότι ήταν πιο ακριβό. Με μισή καρδιά μου έκοψε την απόδειξη κι έφυγα με το "τελευταίο" για τον μήνα βιβλίο μου.



  Απόκτημα του Ιανουαρίου αποτέλεσε και το "Τα βιβλία του αίματος Ι", Clive Barker, εκδόσεις Τρίτων. Πρόκειται για τον πρώτο από τους συνολικά 6 τόμους με διηγήματα φαντασίας και τρόμου, και παρόλο που ο συγγραφέας με είχε απογοητεύσει στο παρελθόν, διαβάζοντας την πρώτη ιστορία, ήδη αρχίζει να με αποζημιώνει! Περισσότερες λεπτομέρειες μετά την ανάγνωσή του!



Υ.Γ. Αυτές τις μέρες διαβάζω παράλληλα 3 βιβλία, κάτι το οποίο δεν είχα επιχειρήσει μέχρι τώρα. Συνεπώς χθες βρισκόμουν στην Νέα Υόρκη και είχα πάρει το μετρό, συγκεκριμένα την κρεοφόρο του μεσονυχτίου (τα βιβλία του αίματος Ι-Κλάιβ Μπάρκερ). Γενικα μπορείτε να με βρείτε και στο Κάμελοτ (η επιστροφή του Μέρλιν-Deepak Chopra), καθώς και στο σπίτι του Κόμη Όλαφ (μια σειρά από ατυχή γεγονότα-η κακή αρχή- Λέμονι Σνίκετ)!

4 σχόλια:

  1. Αυτό το "τελευταίο" βιβλίο με εισαγωγικά, και σφύριγμα μετά... story of my life! χαχαχα
    Θα σε δω στο σπίτι του Όλαφ, τα υπόλοιπα δεν τα έχω διαβάσει. Αλλά τα ατυχή γεγονότα τα διάβασα όλα πριν κανένα χρόνο... μου άρεσε πάρα πολύ η σειρά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά μια μέρα πριν είχα πει ότι δεν θα πάρω άλλα βιβλία μέχρι να μπει ο Φλεβάρης, αλλά να που έγινε το ''κακό''! Από Λέμονι Σνίκετ είμαι ακόμη στην αρχή αλλά επειδή έχω δει την ταινία, ξέρω πάνω-κάτω τι να περιμένω! Είναι πολύ ευκολοδιάβαστο πάντως!

      Διαγραφή
  2. Σε ποιό παλαιοβιβλιοπωλείο πηγαίνεις; Έχεις να μου προτείνεις κάποιο καλό?:) Εγώ συνήθως επισκέπτομαι αυτό που είναι στο Μοναστηράκι, στο τέλος του δρόμου με τα μαγαζιά... (δεν ξέρω διεύθυνση:/)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το συγκεκριμένο βιβλίο το πήρα από ένα που βρίσκεται στην Άστιγγος, εκεί που είναι και η μπυραρία James Joyce αν ξέρεις! Στο τέλος της Ηφαίστου (αυτή πρέπει να εννοείς με τα μαγαζιά) δεξιά κι αμέσως θα δείς το στενό στα αριστερά σου, έχει 2-3, εγώ μπήκα στο πρώτο! Κάνει κι ανταλλαγές απ'ό,τι διάβασα στην πόρτα, και αγορές παλιών σου βιβλίων!

      Διαγραφή