Social

Τρίτη 17 Φεβρουαρίου 2015

Έτοιμη για Φινλανδία!

Χθες τελείωσα το πλέον αγαπημένο μου "Γυμνή όπως γεννήθηκα". Κάθισα μέχρι τις 3 το πρωί αποφασισμένη να διαβάσω και την τελευταία σελίδα, καθώς το είχα αμελήσει κάποιες μέρες. Το βιβλίο με ενθουσίασε! Εκτός από το γεγονός ότι η Μαρία Αντουανέτα μοιραζόταν τις σκέψεις και τα συναισθήματά της μαζί μου, έμαθα και αρκετές λεπτομέρειες για την Γαλλία του 18ου αιώνα! Η Αντουανέτα είναι από τους, μετρημένους στα δάχτυλα, λογοτεχνικούς χαρακτήρες τους οποίους συμπάθησα τόσο πολύ (υπήρξε υπαρκτό πρόσωπο αλλά την έκρινα με βάση το βιβλίο, γι αυτό παραθέτω τον όρο "λογοτεχνικούς)! Σας το συστήνω ανεπιφύλακτα!

  Κι αφού άφησα πίσω μου τις Βερσαλλίες και το Παρίσι, ήρθε η ώρα να τραβήξω βόρεια. Με περιμένουν τα υπέροχα Μούμιν στα Φινλανδικά δάση, να μοιραστούν μαζί μου τις μαγικές τους περιπέτειες! Συντροφιά μου σε αυτό το ταξίδι, μια κούπα ζεστό τσάι και μια σοκολάτα!

  Εσείς τί διαβάζετε αυτόν τον καιρό;

4 σχόλια:

  1. :Τέλεια! Καλό ταξίδι στην κοιλάδα των Μούμιν- ανυπομονώ για τις εντυπώσεις σου!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφη η φωτογραφία σου! Άντε καλό ταξίδι;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή